söndag 18 november 2018

Svartvit tur i Skuleskogen


Startade vid bron innan Entre Syd. Gick blå leden mot Skrattabbartjärn efter bäcken. Vek av efter korsande bäck och gick uppåt mot Lillråbäcken för att gå tillbaka mot bilen.

Fantastisk fin skog, allt från tät torr risig granskog, till grön mossa och fina bäckar. Jämfört med förra helgen har vattnet sjunkit undan i bäckarna.

Inser att det är mycket svårt att tänka bilder i svartvitt. Inte många bilder idag är en svartvit bild. Jag väljer ändå att göra alla bilder svartvitt. Jag tränar mig.

















1 kommentar:

  1. Schöne Bilder S/W Fotografien haben für mich eine eigene Wirkung.

    Noke

    SvaraRadera

Island i februari

Island, ett land jag sett oerhört många fantastiska bilder ifrån under alla år. I perioder har jag haft en längtan av att fara dit och upple...