lördag 19 november 2011

Morgonstund har guld i mun

Idag lördag morgon hade jag bestämt mig för att ta mig ut, oavsett vilket väder det var. Otroligt nog såg jag stjärnor på himlen. Packade ihop och åkte till Aggesundet.  Kände jag var lite sen, ljuset kom snabbt.

                                         07:32  

                                         07:37

                                         08:04


En fin morgon, varm och lugnt vatten. Riktigt njutbart. Det är riktigt lågvatten just nu. Sjögräset som torkat in på stenarna bildade ett vackert mönster i olika former.
Vill bara lägga till att färgerna inte är efterskapade. det var så rött en kort period.






                                         



2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder!!!
    Härligt ljus. Tack för det!
    Här är såååå mörkt att jag nästan vill gå i dvala....
    Varma hälsningar
    Halina
    PS
    Läckert inlägg på FS :) Jag njöt en bra stund... härliga minnen...

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt vackert! Det lönar sej verkligen att vara uppe tidigt på morgonen.

    SvaraRadera

Island i februari

Island, ett land jag sett oerhört många fantastiska bilder ifrån under alla år. I perioder har jag haft en längtan av att fara dit och upple...