torsdag 12 april 2012

Kvarnbäcken

Årets första besök vid kvarnen i Stybbersmark




11 kommentarer:

  1. The flowing of time that you have made obvious.

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara ett vackert ställe det där .gillar speglingen i vattnet o ljuset bland träden ,kram Nette

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild!! Super snygg den blev i headern!!

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder! Så fint det är där :)

    SvaraRadera
  5. Fantastiska bilder!
    Vilken stillsam plats...
    kram E

    SvaraRadera
  6. Urläckra bilder Brita! Vilket fint djup!
    Jag befinner mig i dimmornas land, det är dimmigt varje dag. Rätt vackert, men jag är trött på det :)
    Hälsningar Halina

    SvaraRadera
  7. jättefina bilder, den första gjorde sej väldigt bra som header.

    SvaraRadera
  8. Verkligen jätte fina bilder,.. längtar tills våra skogar töat fram....

    Kram Tesss....

    SvaraRadera
  9. Åååå, dette er VAKKERT!! faktisk noe av det vakreste jeg har sett av en elv ute i naturen!! Får så lyst å forsvinne inn i bildene dine her, de gir slik en sjeldfred! Og det flotte sløret du har fått til på det ene, og dybden i det er bare helt enestående!! =)

    SvaraRadera
  10. Jättefina bilder du är så duktig fotograf //Berit

    SvaraRadera

Island i februari

Island, ett land jag sett oerhört många fantastiska bilder ifrån under alla år. I perioder har jag haft en längtan av att fara dit och upple...